ان الله یحب المتوکلین

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر لنگرود، صادق صادق پور امروز با تبریک سال نو و ماه رمضان ماه مهمانی خدا اظهار کرد: همه ما تلاش می کنیم تا بتوانیم در مسندی که حضور داریم برای همه مردم به خوبی کار کنیم و وظایف خود را طبق قانون انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شهرداری لنگرود در سال جدید چند پروژه را در اولویت خود دارد، گفت: بنده از اول آذر ماه سال گذشته مشغول به کار شدم و در این مدت چهار ماهه علاوه بر کارهای ذاتی و روزانه و خدمات دهی شهرداری، برنامه ریزی هایی نیز برای انجام چند پروژه خدماتی عمرانی انجام شده که در تلاشیم در سال جاری آنها را به پایان برسانیم.

شهردار لنگرود با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان و رفع سدمعبر یکی از برنامه های شهرداری و مطالبه اکثریت شهروندان است، افزود: طی هماهنگی هایی که در ماه های پایانی سال گذشته با مسوولین شهرستانی صورت گرفت مقرر شد تا ساماندهی دستفروشان و رفع سدمعبر در سال جاری انجام شود که انجام این کار مستلزم همکاری شهروندان و مسوولین با شهرداری لنگرود است.

صادق پور با بیان اینکه در سال گذشته دستفروشان مرکز شهر شناسایی و 91 غرفه در پارک بازار لنگرود توسط شهرداری برای در اختیار قرار دادن به دستفروشان تهیه شده است، گفت: از همه کسبه دستفروش مرکز شهر درخواست می شود که همکاری لازم با شهرداری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان و رفع سدمعبر یکی از دغدغه های شهروندان و مطالبه آنان از مسوولین شهری است، گفت: طی هماهنگی هایی که با اصناف و دیگر ادارات و نهادهای مربوطه انجام شده قرار است که مغازه داران نیز نسبت به جمع آوری لوازم خود از سطح پیاده رو اقدام کنند که با توجه به ساماندهی دستفروشان، شهروندان شاهد آزادسازی پیاده روهای مرکز شهر خواهند بود.

شهردار لنگرود با تاکید بر زیباسازی شهری و همراهی مردم با مجموعه شهرداری بیان کرد: اجرای این طرح هم برای کاهش ترافیک و هم نظم و انظباط را ایجاد می کند و موجب زیبایی به لحاظ روانی و بصری می شود که امیدواریم به این سطح کیفی برسیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان