ان الله یحب المتوکلین

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود، شهرداری در طول سال اقدامات مختلفی در زمینه های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره انجام می دهد که بخشی از اقدامات انجام شده در زمینه عمرانی که در آذرماه ۱۴۰۱ انجام شده است به شرح زیر است. 

آغاز لایروبی کانال کیاکلایه با بیل زنجیری به متراژ ۱۰۰۰ مترطول یکی از مهم ترین اقداماتی است که در راستای جلوگیری از بحران در حال انجام است.

روکش آسفالت ابتدای خیابان آزموده، کوچه شهید یکتایی چالکیاسر، کوچه بانک سپه و ترمیم آسفالت نوار حفاری خیابان خرمشهر و آتشکار به متراژ جمعا ۲۳۵۰ متر مربع از دیگر مطالبات شهروندان بود که این موارد در آذر ماه انجام شد.

اصلاح پیاده روهای خیابان نظام پزشکی، شهید رجایی، شهید بهشتی، جاده چمخاله و کوچه هلال احمر به متراژ ۲۰۰مترمربع از دیگر اقدامات انجام شده است.

اصلاح هندسی میدان شهید املاکی (ایجاد دوربرگردان) و سه راه آتشکار به متراژ ۷۰ مترطول، لوله گذاری کوچه های والفجر ۳ آتشکار و کوچه نرگس در بلوار سردار حق بین به متراژ ۱۱۰ مترطول و شن ریزی کوچه های نور ۱۳ و ۱۵ جوادالائمه مقدار ۱۰۰ سرویس نیز از دیگر کارهایی است که توسط شهرداری انجام شد.

شن ریزی و زیرسازی کوچه پشت بیمارستان شهید حسین پور و کوچه شهید نورمحمد کیاکلایه به متراژ ۱۳۰۰ مترطول و خرید و حمل شن مخلوط رودخانه ای به مقدار ۲۰۰۰ تن برای استفاده در زمان مورد نیاز و همچنین خرید و حمل شن چهار سانتی به میزان ۲۰۰۰ تن برای کوچه های سطح شهر از دیگر کارهای انجام شده است.

رفع مشکل آبگرفتگی جلوی آموزش و پرورش به متراژ ۲۰ متر طول، اصلاح و بازسازی تیرهای چراغ روشنایی جاده لیلاکوه به تعداد ۲۲ عدد، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی مطابق مصوبات شورای ترافیک و نصب سرعتگیر خیابان صنایع پرکار و کوچه باقرپور نیز در آذرماه توسط شهرداری لنگرود انجام شده است.

لگه گیری کوچه های حسن پور کلیدبر، منفرد ۱۵، گلستان ۴ و ۶، کوچه یعقوبی جاده چمخاله، خیابان ۳۵ متری، دهگان، پشت رستوران ضیافت و خیابان مطهری به متراژ ۱۰۰ مترمربع نیز از جمله کارهایی بود که توسط شهرداری لنگرود در آذرماه انجام شده است.

کلا هزینه جهت امورات فوق الذکر چهار میلیارد تومان می باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان